CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

congrats 2 melda ahmad.. :)

first of all..

melda ahmad..

kenal..??
tak kenal..??
jpgy kte kenal oke..??
em..qim un xkenal mne..
tw lgu dye dr husna..
btw, husna..blog kamoo terbaek jugaa..
first dgr lgu kak melda 2 da jtuh aty da..
nice..
n today qim bce news kt bh..
jap nk publish..


(sile klik ntok tumbesaran..:))
oke..64..??

CONGRATULATION KAK MELDA..!!

em..lgypom, gadis semasa egtkn aku sumtin n sum1..haha..
btw kak melda.. i'll support u from behind..

special 4 diz entry..

melda ahmad -putus


aku duduk sendirian di kamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yang len,
tergamakmu merobek hatiku.
aku duduk sendirian di kamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yang len,
tergamakmu merobek hatiku.
tapi setelah kau pegi aku
mendapat lebih baik drmu,
dia hargai aku,
dia sygi aku
lebih drpdmu,
aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
tidak lg bersamamu,
namun pastinyer nnt kau akan sedari,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku….
lgu dye yg 1 lgy 2h..kimia..
juz enjoy kt blog qi nih oke..

p/s: angan2 nk jdik cm dye jgkk..bersinar dlm diam..haha..

assalamualaikum..

2 comments: