CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tentang luahan malam. :)

Cinta. 
Beri dan ambil, itulah permainannya. 
Setinggi mana amarahmu, serendah itulah hati aku untuk menerima segalanya. 
Bila kenangan lama datang menyinggah di benak fikiran, aku hanya mampu menangis tanpa suara. 
Betapa aku rindu semua itu. 
Betapa aku inginkan ia datang kembali ke dalam hidup kita sekarang. 
Malangnya aku lupa, bahawa manusia berubah tatkala masa berubah. 
Cuma,aku ingin kau tahu yang aku masih menunggu keajaiban akan berlaku. 
Ya, aku tahu itu suatu mimpi. 
Mimpi yang tidak pasti , mimpi yang tidak ada penghujungnya. 
Tetapi, jauh di lubuk hatiku, aku berharap agar mimpi itu menjadi realiti. 
Aku berharap kau yang akan mengubahnya (:

muhammad danial, saya rindu awak. take note okay. :)

No comments:

Post a Comment