CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tentang orang baru

Berkali aku tegaskan,
Aku seorang yang mencari cita,
Namun tidak aku nafikan,
Aku juga seorang yang perlukan cinta.

Hmm, mungkin bagi kalian,
buat masa sekarang,
Cinta itu tidak perlu,
Kerna mungkin ia jadi penghalang untuk mengejar cita-cita.
Tapi, tidak bagi aku.
Aku perlukan cinta untuk memberi ku semangat,
Untuk aku tampak lagi jelas matlamat hidup.

Sekarang, 
dia hadir untuk buktikan cinta itu masih wujud. (:
Setelah peritnya cinta aku rasakan dengan dia yang lama.
Ah, persetankan cerita lama. Sakit ! :D
Bermulanya kisah baru dengan satu perasaan yang sama. Suka. (:

Dia ? siapa ya ?
Seorang insan yang kini membuatku tersenyum kala sedih.
Satu kepala ? eh, tidak.
Sama minat ? mustahil.
Seorang yang memahami ? oh, tidak juga.
Romantik ? haha, jauh sekali .
Seorang pencinta setia ? hmm, masih aku ragukan.
Pndai jaga hati ? haha. Entahlah.
Tapi, aku hargai perasaan diberi tika ini.

Jadi, apa istimewanya dia ? haha.
Tak mengapa lah.
Biar masa tentukan semua
Yang penting, buat masa sekarang,
Aku tahu dalam hati ini,
Selain sang pencipta, keluarga tersayang,
Terselit satu nama yang mengukir cinta,
Iaitu dia. (:


- semoga semua terukir di bintang. <3 nbsp="nbsp">
To be continued. . . .

No comments:

Post a Comment